De laatste plannen... - Reisverslag uit Maputo, Mozambique van Annelot en Maartje Afrika!!!!! - WaarBenJij.nu De laatste plannen... - Reisverslag uit Maputo, Mozambique van Annelot en Maartje Afrika!!!!! - WaarBenJij.nu

De laatste plannen...

Door: Annelot

Blijf op de hoogte en volg Annelot en Maartje

03 Mei 2006 | Mozambique, Maputo

Halloooo!! Ja, we leven nog hoor. We zijn nog niet gevaporiseerd door al die zon! Gister en vandaag was het weer wat minder: bewolking en regen. Ja, dat kan hier dus ook... We hebben onze plannen weer wat aangepast. Als we morgen klaar zijn met snorkelen met manta roggen en walvishaaien vertrekken we naar Johannes burg. We zullen vanaf zaterdag in Pretoria verblijven waar we Shannon zullen ontmoeten!! Joehoe! Voor degenen die niet weten wie Shannon is, dat is de grote liefde van Joan waarmee ze in Zuid Afrika woont. Dus nu pakken Maart en ik Zuid Afrika mee!!Woensdag vliegen we naar Zambia en Donderdag weer naar NL. Dus lieve mensen, nog maar een weekje en dan kunnen jullie ons weer in jullie armen sluiten. En als jullie denken dat we heeeeeeeeeeeel erg bruin worden, dat valt helaas mee. Maar goed, de basis is gelegd. Veel knuffels en tot snel!
Liefs Annelot en Maartje.

• 03 Mei 2006 - 13:57

Maartje's Mam:

Nog even een laatste gevaarlijk sprintje trekken dames,...alles goed? ...mantaroggen,haaien,..en als klap op de vuurpijl Johannesburg,...kom nou maar naar huis hoor!!
    Kan niet wachten jullie weer in miem ermen te sluiten,...
    Ik nie lang wachten nie....kus José

• 03 Mei 2006 - 14:49

Ellyvanlot:

En, hebben jullie al geboekt voor een volgende keer? Dat jullie niet bruin geworden zijn is niet erg, je hebt daar al bruine mensen genoeg. Bovendien kan je hier de schade inhalen, want het weer is inmiddels erg zomers. Veel liefs en geniet van de laatste paar dagen.
    Dikke zoen, Elly

• 03 Mei 2006 - 20:30

Marijn:

Dag schatten!
    Kijk maar uit met al dat zeegespuis met duiken, maar ook veel plezier ermee. Ik zie het liever op tv, maar dat ben ik he! Bijna weer thuis, jeeeh! Lieverds, tot donderdagavond! O ja Annelube, ikookwilknuffel
    Kus Marijn.

• 04 Mei 2006 - 13:40

Lee-Ann:

Nog maar een week? Nou meiden geniet er nog maar van, want voor je het weet zit je weer in de sleur van NL.

Gr. Lee-Ann

Annelot en Maartje

Met zijn drieën trekken we rond door Zambia, Malawi en Mozambique. Welke route we precies zullen gaan afleggen is nog onduidelijk en zal dat ook blijven tot op het laatste moment. Maar dit is de volgorde van landen die we gaan bezoeken. Regelmatig zullen we onze belevenissen hier opschrijven zodat jullie allemaal een beetje kunnen meegenieten!